SEO a linkbuilding – pomozte svému webu a podnikání růst 

Většina uživatelů hledá veškerý obsah skrze vyhledávače, tudíž umístění v nich tvoří základní klíč k úspěchu vašeho podnikání na internetu, z čehož jasně vyplývá, že SEO a linkbuilding není rozhodně radno podceňovat. 

Co je to SEO? 

Význam zkratky SEO (Search Engine Optimization) v překladu znamená optimalizace pro vyhledávače, z čehož je již na první pohled patrné, že jeho cílem je dosáhnout takového rozvržení a obsahu webu, aby bylo co možná nejvhodnější pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. 

Docílit tohoto lze například využitím vhodných klíčových slov, kvalitním a informačně přínosným obsahem, využíváním krátkých a neměnných URL adres či budováním zpětných odkazů. 

Jak funguje linkbuilding? 

No, a právě budování zpětných odkazů, v originále linkbuilding, je nedílnou součástí kvalitní SEO optimalizace. Funguje na principu odkazování na vaši webovou stránku z jiných webů. Každý takovýto odkaz pak zvyšuje rank vaší stránky (v případě Google je to PageRank, u Seznamu pak S-Rank)  .  

Cíl linkbuildingu je pak více než zřejmý – je jím snaha zvýšit pozici vašeho webu ve vyhledávačích a v ruku v ruce s tím i přilákat, co největší počet nových čtenářů či zákazníků na vaše webové stránky. Respektive kvantita může být občas nahrazena kvalitou, neboť 1 stálý zákazník může vydat na 100 jednorázových.  

No, a právě odkazování je jednou z nedílných součástí cílených PR článků, které v sobě typicky ukrývají několikero linků. V případě, že poptáváte takovéto reklamní články, jež vám dokáží získat nové zákazníky a zároveň zvýší šance na nalezení vašeho webu ve vyhledávačích, či aktuálně o jejich používání teprve uvažujete, tak vězte, že služba linketica.com nabízí možnost nechat si takovéto reklamní PR články zhotovit na míru, přesně dle vašich požadavků.  

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*