Reklamní kalendáře s okamžitou 20% slevou

Kalendáře patří k oblíbeným vánočním či novoročním dárkům. Firmy jimi obdarovávají obchodní partnery i věrné zaměstnance. A proč by ne. Papírové kalendáře stále mají své opodstatnění a spousta lidí je upřednostňuje před těmi digitálními, které si nosí ve svém telefonu.

Hledáte i vy ten ideální kalendář, kterým by se vaše firma mohla blýsknout? Pak pro vás máme pár tipů od české společnosti Helma 365.

Dvacet let zkušeností a dvacet procent slevy

Helma 365 nabízí tisk kalendářů a diářů. Specializuje se na ně už přes dvacet let, je největším českým producentem výrobků tohoto typu. Ročně jich vyprodukuje přes šest milionů a vyváží se do dvaceti evropských zemí.

Historie přitom není jediný aspekt spojený s číslem dvacet. Pro všechny firmy je k dispozici okamžitá 20% sleva, ostatní mohou využít dopravné zdarma už od 600 Kč. U Helma 365 totiž nakupují nejen firemní zákazníci, ale rovněž jednotlivci.

Výroba kalendářů na míru vašim potřebám

Helma 365 vyrábí kalendáře například pro ČD, ČEZ, Komerční banku, Billu, Budweiser Budvar, Dermacol a mnoho dalších velkých společností. Spokojeni jistě budete i vy. Mají v malíčku design, marketingové trendy i nejnovější výrobní technologie. Ke každému zákazníkovi přistupují na míru, takže i vám vytvoří přesně takové reklamní kalendáře, jež doopravdy zaujmou a vystihnou vaši firmu.

Vychytané služby pro firmy

Za dvacet let zkušeností už v Helma 365 velmi dobře vědí, co klienti potřebují. Nabízí digitální potisk na záda kalendáře, dokáže tisknout složité vícebarevné obrázky, texty a vícebarevná loga za cenu černé. Výroba kalendáře může zahrnovat výměnu titulní strany, takže místo klasické titulní strany může být firemní reklama. Umí ofsetový tisk na horní laš či prodloužená záda, provádí také kašírování – vytištění dat a nakašírování na záda kalendáře.

Jestliže si nejste jistí, jaký je přesně mezi těmito technikami rozdíl a kterou z nich vlastně potřebujete, nedělejte si starosti. V Helma 365 vám poradí a pomohou taktéž s výběrem motivu.