Pokud jde o propagační předměty, společnosti používají trička s vlastním potiskem častěji než jiné produkty. Tričko představuje jednu z nejlepších forem reklamních nosičů a umožňuje firmám rozvíjet svou značku. Přestože je v arzenálu takřka každé společnosti nepřeberné množství propagačních věcí, žádná z nich nemá takovou sílu jako běžné tričko s potiskem.
Snadná výroba a originální vzhled
V první řadě se reklamní tričko s potiskem vyznačuje jednoduchou výrobou. Většinou se trička tisknou ve velkém, což výrazně snižuje i cenu.
Dobré reklamní tričko by mělo mít zapamatovatelný design. Pamatujte na to, že tričko je určeno nejen pro nositele, aby si firmu zapamatoval, ale i pro všechny ostatní kolemjdoucí. Oděv je zkrátka pohyblivý billboard a důležité je, aby potisk okamžitě zaujal. Schopnost vyniknout zvyšuje šanci získat nové klienty. Reklamní trička s vlastním potiskem jsou pro marketingovou strategii nezbytná.
Využitelnost a vysoký komfort
Psací potřeby jsou záležitostí na několik týdnů, knoflíky a samolepky nejsou viditelné, hrnky se snadno rozbijí, ovšem trička vydrží dlouhá léta, než začnou blednout a rozpadat se, a to i při každodenním používání.
Pamatujte však na to, že oblečení by mělo být nejen účinné, ale i pohodlné. Nikdo nechce nosit nekomfortní tričko, i kdyby bylo zadarmo. Sáhněte po bavlněných variantách, které dokonale sají pot.
Vytváří povědomí o značce
Dobré reklamní tričko plní svůj úkol vytvářet povědomí o značce. Šíří poslání vaší společnosti a dosahuje jasného cíle – přivádí nové zákazníky. Správně zvoleným motivem vyvoláte pozitivní rozruch a zvýšíte vnímání vaší firmy.
Pokud hledáte fantastická propagační trička, obraťte se na společnost Blue Arrow. Jedná se o předního výrobce triček s potiskem za přijatelnou cenu.