Reklamní předměty – úspěšná propagace, která funguje

Každá firma přemýšlí, jak nejlépe a co nejvíce oslovit budoucí potencionální zákazníky. Reklama na internetu nebo v televizi lidi spíše jen obtěžuje – co naopak ocení, jsou dárkové reklamní předměty. Těmi se zapíšete do podvědomí všech nesmazatelným a nevtíravým způsobem – každý ocení to, co se mu hodí.

Oslovíte i ušetříte

Před ostatními způsoby propagace mají reklamní předměty velký náskok, a to hned z několika důvodů. Nechat si potisknout například propisku stojí méně peněz, než vás vyjde tištěná reklama v novinách – zatímco reklamy čte málokdo, když dostaneme propisku, automaticky si ji necháme a co je na ní napsáno si přečteme. A navíc je zaručené, že taková propiska dále putuje i k dalším členům rodiny – můžeme ji dát dětem do školy, půjčí si ji partner nebo kolega v práci a každý si přečte její potisk– od koho propiska je. Takže s jedním malým předmětem oslovíme hned několik lidí.

Lidé si vás zapamatují

Když dostaneme od nějaké firmy malý dárek, určitě si ji zapamatujeme víc, než když zaslechneme reklamu v rádiu nebo ji přeskočíme na internetu. Každý slyší na něco, co dostane zdarma – ať už se mu to zrovna hodí nebo ne. Podle průzkumů až 75 procent lidí si zapamatuje značku té firmy, od které dostali nějaký upomínkový předmět – a to je dost. Přitom investice do malých reklamních předmětů není vysoká.

Jaké předměty vybírat

Základem je, aby měl dárkový reklamní předmět nějaké praktické využití – pokud se cílíme na děti, je to něco jiného, tam chceme hlavně potěšit. Důležitým faktorem může být také typ akce, na které chceme předměty rozdávat – na dětský den to budou dětské dárečky jako plyšáci, pastelky, omalovánky nebo balónky. Pokud se prezentujeme na venkovní akci, festivalech nebo slavnostech mohou to být třeba kšiltovky, batohy, sluneční brýle, deštníky, svítilny nebo trička.

Každý dárek člověka potěší a ten reklamní není výjimkou. Oslovte širokou veřejnost příjemným a milým způsobem – vyplatí se to.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář